Az elnök elvitte

Kíváncsi voltam, mi gyűl össze Keményfalván egy elektromos hulladékbegyűjtés alkalmával.

Fél tizenegy előtt, több mint másfél órával a gyűjtés hivatalos határideje előtt érkeztem a helyszínre, a mérlegházhoz, azzal a céllal, hogy megvárom ott az akció végét. Végig próbáltam az összes ajtót, mind zárva volt. Megkerültem az épületet, hátha találok elektromos hulladékot. Semmi. Másodszor is megkerültem az épületet, minden ablakon bekukucskálva, talán eldugták oda a hűtőket. Ez sem volt nyerő ötlet. Ott várakozóban, tétlenségemben, szóba álltam egy fehérnéppel, mikor megjelent a kapuban Feri bácsi és felvilágosított.

Itt volt az Elnök és elvitt mindent, mondta Feri bácsi. Vagy 2-3 gép volt. Azt üzente az Elnök, azoknak, akik még hoznak gépeket, hogy vigyék azokat haza, mert a gyűjtés lejárt, a mai nap volt az utolsó.

Reklámok

Ide írja hozzászólását

