Gyerekeink, mint fogyasztók

Szeretnék egy újabb filmet a figyelmetekbe ajánlani, főleg azon szülők figyelmébe, akiknek gyerekei az enyémmel egykorúak. Annak reményében teszem ezt, hogy sikerül majd kiegyeznünk, gyerekeinket ne versenyeztessük a “kinek van menőbb mobiltelefonja” vagy “az én pókemberes táskám nagyobb, mint a tied” című versenyben.

Ugyanakkor minden szülőnek ajánlanám a filmet, mert gondolom, sokan küszködnek azzal, hogy gyerekük nap mint nap egyre hülyébb ötletekkel jön haza, hogy ez meg az kell neki. Talán magyarázatot kapnak rá, hogy miért.  És persze az sem baj, ha a fiatalok is megnézik a filmet, hátha megértik, mekkora átverésnek az áldozatai.

Ha a film végignézése után valakinek az az érzése támadna, hogy csak Amerikában történik mindez, és nálunk nem, akkor nézze meg, hogy hány Hannah Montanás kütyü van a faluban, vagy beszélgessen el egyet azzal a fiatallal, aki tavaly a falunapon kioktatott engem, hogy mennyire fontos márkás cuccokban járni és drága mobiltelefont birtokolni. Persze, a srác nem volt pénzkereső, még tanulmányait végezte, szegény édesanyja pedig külföldi száműzetésben volt, dolgozni, hogy meg tudja termelni fiának a pénzt ehhez a márkás élethez.

Reklámok

Ide írja hozzászólását

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s